JULMO-prosessimme on tuottanut asiakastyytyväisyyden tunnuslukuja useisiin tuhansiin kiinteistöihin. Arviot ovat ilmoittajien välittömiä palautteita palvelupyynnön suorituksesta valmiskuittauksen jälkeen.
Laskimme tunnusluvut eri kiinteistötyypeille, jonka lisäksi jaottelimme suurimmat kiinteistötyypit tilavuuden mukaisiin alakategorioihin. Skaalasimme arvioluvut helpommin luettaviksi kouluarvosanoiksi.
Etenkin liike- ja toimistokiinteistöt, mutta myös (hiukan lievemmin) asuinkiinteistöt noudattavat yhtenevää trendiä, jossa hyvin pienet ja toisaalta kaikista suurimmat kohteet pärjäävät parhaiten, keskikokoisten jäädessä jopa 0,5 yksikköä alhaisempaan tunnuslukuun. Kartoitimme syitä tähän ja suurin yhteinen tekijä on nimetty, kohteensa tunteva huoltomies / kohdevastaava.
Pienissä kohteissa kohdevastaava tunnetaan, hän näkyy tilankäyttäjille kiinteistössä käydessään ja työn suoritusta seurataan usein paikan päällä. Suurissa kohteissa kohdevastaavilla taas ei useinkaan ole muita kohteita huollossa, vaan he ovat nimettyjä juuri kyseiselle kohteelle, josta he kantavat kokonaisvastuun. He viettävät työpäivänsä kohteessa, ovat aina läsnä. Etenkin reagointiajasta annetut asiakaspalautteet ovat keskimäärin muita parempia.
Tässä tunnusluvut (suluissa kohteen rakennustilavuus):
Liike- ja toimistokiinteistöt:
(<5000) 9,05
(5000-10000) 8,95
(10000-20000) 8,48
(20000-30000) 8,64
(30000-40000) 8,69
(40000-50000) 8,68
(50000-100000) 8,74
(>100000) 8,83
Liikekiinteistöt keskimäärin 8,63
Asuinkiinteistöt:
(<5000) 8,73
(5000-10000) 8,62
(10000-15000) 8,49
(15000-20000) 8,50
(20000-30000) 8,55
(30000-50000) 8,58
(>50000) 8,53
Asuinkiinteistöt keskimäärin 8,50
Muut kohdetyypit:
Liikenteen rakennukset 7,88
Hoivakiinteistöt 8,45
Kokoontumis- ja koulurakennukset & pelastus- ja palotoimi 9,19
Pienet teollisuus- ja varastorakennukset 7,48
Suuret teollisuus- ja varastorakennukset 8,28
Muut teollisuus- ja varastorakennukset 8,25
Luokittelemattomat rakennukset 8,49
Valtakunnallinen keskiarvo kaikista luokista 8,53
Tarjoamme verkottuneen ympäristön avoimeen, reaaliaikaiseen toiminnanohjaukseen, sekä valmiit raportit tiedolla johtamiseen.
Uudistunut infotaulu raportoi myös jätteitä ja hoitaa varauksia.
Olemme avanneet FIMX OR -omistajaraportoinnin salkkutasolle täysin uuden raportin, josta omistaja, manageri ja isännöitsijä voivat seurata kohteidensa
Olemme päivittäneet FIMX:n tietosuojakäytännöt vastaamaan EU:n tietosuoja-asetusta (GDPR)
Hätätilanneohjeet kieliversioilla (fi,en,sv) kiinteistön käyttäjille.
Täysin uusi omistajien ja managerien työkalu paljastaa kielteisen kehityksen palvelun laadussa.
Laatu ei ole enää mielikuva vaan on oikeasti mitattavissa
Negatiivisesta asiakaspalautteesta lähtee nyt välitön heräte.
Uudistettu hakumoottori löytää tehokkaasti kohteesi lähellä toimivat yritykset.
Kartoituksessa käytetään apuna potentiaalisten ongelmien analyysi (POA) -menetelmää.
Ei lisää salasanoja tai käyttäjätunnuksia muistettavaksi - palvelun käyttäminen on nyt entistä vaivattomampaa.
Tulet työskentemään osana IT-tiimiämme tavoitteenasi ydinliiketoimintamme eli FIMX-palvelun kehittäminen
Kumppaniyritys voi nyt määritellä usein käyttämiään vakiotoimenpiteitä ja ottaa käyttöönsä tarvikerekisterin.
Olemme julkaisseet kattavan päivityspaketin FIMX:n pelastussuunnitelmaosioon. Suurin uudistus kohdistui viranomais- ja määräaikaistarkistuksiin.
FIMX-henkilökortti on suunnattu erityisesti kohteissa toimivien palveluntuottajien kohdevastaaville.
FIMX-palvelu osoitteessa https://m.fimx.fi/ uudistui
Toimiiko kohteesi jätehuolto? Mitä ovat jätelajikohtaiset kulut ja määrät? Ota kohteesi jätekulut hallintaan FIMX-OR omistajaraportoinnissa
Seuraa vikailmoituksesi tai huoltokutsusi etenemistä reaaliaikaisesti.
Rekisteröitymään ovat tervetulleita niin nykyiset FIMX-palvelun yritykset kuin täysin uudet toimijat. Rekisteröityminen on maksutonta
Jokaisesta palvelumme kohteesta on nyt saatavilla lämmön, sähkön ja veden kiinteistökohtaiset raportit - suoralla linkillä, ilman sisäänkirjautumista!