Koska algoritmit tunnistavat (ja oppivat tunnistamaan) myös tunnuslukuja vääristämään pyrkiviä käyttötapoja, emme avaa niiden yksityiskohtaista toimintalogiikkaa. Alle kuvattu muutamia graafeihin vaikuttavia päätekijöitä.
Päivittäinen huolto (%):
Aktiivisuus: Vaikuttavia tekijöitä mm. ilmoitusprosessin oikea-oppinen käyttö sekä onko ilmoituksen vaiheet kirjattu reaaliaikaisena. Osaa huomioida myös erikseen sovitun suoritusajan.
Laatuauditoinnit: Lasketaan kohteella tehtyjen laatuauditointien pohjalta.
Tyytyväisyys: Ilmoittajan hymiöpalautteet tehdyistä huoltokeikoista. Tunnistaa tilanteet, joissa palveluntuottaja on itse yrittänyt nostaa tyytyväisyyttä.
Ennakoiva huolto (%):
Kaikki: Onko kyseisen ajankohdan huioltokirjatehtävät kuitattu?
Ajallaan: Tehtiinkö (kuitattattiinko) tehtävä annetussa aikaraamissa?
Nämä kuvaajat päivittyvät myös jälkikäteen mikäli vanhoja tehtäviä kuitataan myöhässä.
Reagointi- ja vasteajat (h):
Reagointiaika: Aika, joka kuluu kun uusi huoltopyyntö huomioidaan ja/tai sitä aletaan käsittelemään.
Valmistumisaika: Aika, joka on kulunut huoltopyynnön jättämisestä työn valmistumiseen. Osaa huomioida erikseen sovitun suoritusajankohdan
Vasteaikakuvaajissa huomioidaan työn kiireellisyys ja päivystysluonteisuus. Algoritmi osaa myös poissulkea "normaaleissa huoltotoimissa" virka-ajan ulkopuolisen ajan. Lisäksi pitkän ajan perästä tehdyt massakuittaukset eivät vaikuta graafeihin.
Tarjoamme verkottuneen ympäristön avoimeen, reaaliaikaiseen toiminnanohjaukseen, sekä valmiit raportit tiedolla johtamiseen.
Uudistunut infotaulu raportoi myös jätteitä ja hoitaa varauksia.
Olemme avanneet FIMX OR -omistajaraportoinnin salkkutasolle täysin uuden raportin, josta omistaja, manageri ja isännöitsijä voivat seurata kohteidensa
Olemme päivittäneet FIMX:n tietosuojakäytännöt vastaamaan EU:n tietosuoja-asetusta (GDPR)
Hätätilanneohjeet kieliversioilla (fi,en,sv) kiinteistön käyttäjille.
Täysin uusi omistajien ja managerien työkalu paljastaa kielteisen kehityksen palvelun laadussa.
Laatu ei ole enää mielikuva vaan on oikeasti mitattavissa
Negatiivisesta asiakaspalautteesta lähtee nyt välitön heräte.
Uudistettu hakumoottori löytää tehokkaasti kohteesi lähellä toimivat yritykset.
Kartoituksessa käytetään apuna potentiaalisten ongelmien analyysi (POA) -menetelmää.
Ei lisää salasanoja tai käyttäjätunnuksia muistettavaksi - palvelun käyttäminen on nyt entistä vaivattomampaa.
Tulet työskentemään osana IT-tiimiämme tavoitteenasi ydinliiketoimintamme eli FIMX-palvelun kehittäminen
Kumppaniyritys voi nyt määritellä usein käyttämiään vakiotoimenpiteitä ja ottaa käyttöönsä tarvikerekisterin.
Olemme julkaisseet kattavan päivityspaketin FIMX:n pelastussuunnitelmaosioon. Suurin uudistus kohdistui viranomais- ja määräaikaistarkistuksiin.
FIMX-henkilökortti on suunnattu erityisesti kohteissa toimivien palveluntuottajien kohdevastaaville.
FIMX-palvelu osoitteessa https://m.fimx.fi/ uudistui
Toimiiko kohteesi jätehuolto? Mitä ovat jätelajikohtaiset kulut ja määrät? Ota kohteesi jätekulut hallintaan FIMX-OR omistajaraportoinnissa
Seuraa vikailmoituksesi tai huoltokutsusi etenemistä reaaliaikaisesti.
Rekisteröitymään ovat tervetulleita niin nykyiset FIMX-palvelun yritykset kuin täysin uudet toimijat. Rekisteröityminen on maksutonta
Jokaisesta palvelumme kohteesta on nyt saatavilla lämmön, sähkön ja veden kiinteistökohtaiset raportit - suoralla linkillä, ilman sisäänkirjautumista!