Asiakastyytyväisyyden reaaliaikainen seuranta

30.10.2017

Vikailmoitus- ja palvelupyyntöprosessimme on tuottanut asiakastyytyväisyyden tunnuslukuja useisiin tuhansiin kiinteistöihin. Kaikkiaan työn laatua ja tehokkuutta mittaavia hymiöitä on klikattu yli 200000 kertaa!! Arviot ovat ilmoittajien ja tilaajien välittömiä palautteita palvelupyynnön suorituksesta valmiskuittauksen jälkeen. Valtaosa - etenkin negatiivisista palautteista - pitää sisällään myös sanallisen palautteen.

Tähän asti palautteet ovat olleet tekijän ja palveluntuottajan luettavissa heidän käyttäjä- ja kumppaniraportoinnissaan. Omistaja ja manageri ovat nähneet luvut ja palautteet osana palvelutuotannon arvioinnin raporttia.

Uudistimme toimintoa ja nyt negatiivinen palaute herättää kohteen managerin/isännöitsijän välittömästi. He saavat palautteesta sähköpostiinsa linkin kohteen asiakasarvioluetteloon, jossa samalla nähtävissä myös aiemmat arviot. Listasta pääsee pureutumaan ilmoituksiin, josta koko palveluketju työtilauksesta toimenpiteisiin on todennetttavissa. Näin mahdollisiin ongelmatilanteisiin päästään kiinni välittömästi.

Sähköpostissa on linkki myös kiinteistökohtaisiin tunnuslukuihin, josta manageri/isännöitsijä näkee kohteidensa asiakastyytyväisyyden kehityksen pidemmällä syklillä, sekä vastaavien kohteiden valtakunnalliseen vertailulukuun. Kohteet luokitellaan tilastokeskuksen kohdeluokittelun ja tilavuuden mukaan. Vertailuluvut päivittyvät jokaisen viikon päätteeksi.

Asiakastyytyväisyyden kiinteistökohtaisista tunnusluvuista voi lukea lisää tästä

 

 

 

 

Nyheter

Riskikartoitus osana pelastussuunnitelmaa!

14.05.2018

Kartoituksessa käytetään apuna potentiaalisten ongelmien analyysi (POA) -menetelmää.

Ohjelmistokehittäjä, tule meille töihin!

02.05.2018

Haemme ohjelmistokehittäjiä vahvistamaan kehitystiimiämme.

GDPR - EU:n tietosuoja-asetus (EU2016/679)

28.03.2018

Olemme päivittäneet FIMX:n tietosuojakäytännöt vastaamaan EU:n tietosuoja-asetusta (GDPR)

Infotaulu kohteen sähköiseen tiedottamiseen

07.02.2018

Seuraa infotaulua porrasnäytöltä tai reaaliajassa omalta laitteeltasi

Vertaile alueesi palveluntuottajia uudessa JULMO-haussa!

24.01.2018

Jokaisella kumppaniyrityksellä on nyt oma erillinen kumppanisivu

Vakioidut toimenpiteet ja tarvikerekisteri

23.01.2018

Kumppaniyritys voi nyt määritellä usein käyttämiään vakiotoimenpiteitä ja ottaa käyttöönsä tarvikerekisterin.

JULPE uudistui - viranomais- ja määräaikaistarkastukset digiaikaan!

17.01.2018

Olemme julkaisseet kattavan päivityspaketin FIMX:n pelastussuunnitelmaosioon. Suurin uudistus kohdistui viranomais- ja määräaikaistarkistuksiin.

Asiakastyytyväisyyden reaaliaikainen seuranta

30.10.2017

Negatiivisesta asiakaspalautteesta heräte kohteen managerille/isännöitsijälle.

Tunnistaudu Google-, Facebook- tai Microsoft-tililläsi!

16.08.2017

Ei lisää salasanoja tai käyttäjätunnuksia muistettavaksi - palvelun käyttäminen on nyt entistä vaivattomampaa.

FIMX-henkilökortti

01.07.2017

FIMX-henkilökortti on suunnattu erityisesti kohteissa toimivien palveluntuottajien kohdevastaaville.

Liittymä uudistuu - räätälöi oma yläpalkkisi!

09.02.2017

FIMX-palvelu osoitteessa https://m.fimx.fi/ uudistui

Jäteraportointi

22.09.2016

Toimiiko kohteesi jätehuolto? Mitä ovat jätelajikohtaiset kulut ja määrät? Ota kohteesi jätekulut hallintaan FIMX-OR omistajaraportoinnissa

Digitaalista kiinteistötiedolla johtamista!

12.09.2016

Tarjoamme verkottuneen ympäristön avoimeen, reaaliaikaiseen toiminnanohjaukseen, sekä valmiit raportit tiedolla johtamiseen.

JULMO - sähköinen palvelupyyntö

12.09.2016

Seuraa vikailmoituksesi tai huoltokutsusi etenemistä reaaliaikaisesti.

FIMX - Kumppanipalvelu

12.09.2016

Rekisteröitymään ovat tervetulleita niin nykyiset FIMX-palvelun yritykset kuin täysin uudet toimijat. Rekisteröityminen on maksutonta

Ovatko kiinteistösi kulutustiedot FIMX:ssä?

12.09.2016

Jokaisesta palvelumme kohteesta on nyt saatavilla lämmön, sähkön ja veden kiinteistökohtaiset raportit - suoralla linkillä, ilman sisäänkirjautumista!