Asiakkaamme edustavat niin suuria kiinteistöomistajia, yksittäisiä asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöitä, managereja, kuin erikokoisia palveluntuottajia (kiinteistöhuolto, siivous, LVI-toimijat jne.). Sähköinen palvelu- ja huoltopyyntökanavamme (JULMO) on tuonut reaaliaikaisen toiminnanohjauksen satojen tuhansien tilankäyttäjien ja asukkaiden ulottuville.
Palvelumme kautta on käsitelty yli 10 miljoonaa palvelupyyntöä. Nykypäivänä koko prosessi, ilmoittajan sähköisestä lomakkeesta, työn eri vaiheista aina asiakaspalautteeseen, työn hyväksyntään ja laskutukseen, kulkee palvelumme ollessa tiedon keskiössä. Eri osapuolet kommunikoivat reaaliaikaisesti prosessin eri vaiheita ja kaikilla on aina käytössään 100% ajantasainen tieto.
Kaikki tämä on saatavissa kohteellesi muutaman kympin kuukausimaksulla, koska FIMX-palvelusta veloitetaan vain yhtiökohtaista kuukausimaksua!
Kuukausimaksu kattaa kohteelle myös halutun määrän palvelusopimuksia eri palveluntuottajien kanssa. Emme veloita kohteelle liitettäviltä palveluntuottajilta heidän käyttäjätunnuksistaan, joten heille palvelumme käyttö on maksutonta. Palveluamme käyttävät kaikki suurimmat palveluntuottajat, sekä heidän lisäkseen jatkuvasti kasvava joukko pieniä paikallisia toimijoita. Uuden palveluntuottajan liittyminen palveluntuottajaverkostoon on vaivatonta.
Palvelua on mahdollisuus käyttää kolmella kielellä, suomen lisäksi tarjoamme ruotsin ja englannin kieliset käyttöliittymät. Käyttäjä valitsee itse millä kielellä hän palveluamme käyttää. Kaikki kieliversiot ovat ilmaisia.
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä info@fimx.fi
Tarjoamme verkottuneen ympäristön avoimeen, reaaliaikaiseen toiminnanohjaukseen, sekä valmiit raportit tiedolla johtamiseen.
Uudistunut infotaulu raportoi myös jätteitä ja hoitaa varauksia.
Olemme avanneet FIMX OR -omistajaraportoinnin salkkutasolle täysin uuden raportin, josta omistaja, manageri ja isännöitsijä voivat seurata kohteidensa
Olemme päivittäneet FIMX:n tietosuojakäytännöt vastaamaan EU:n tietosuoja-asetusta (GDPR)
Hätätilanneohjeet kieliversioilla (fi,en,sv) kiinteistön käyttäjille.
Täysin uusi omistajien ja managerien työkalu paljastaa kielteisen kehityksen palvelun laadussa.
Laatu ei ole enää mielikuva vaan on oikeasti mitattavissa
Negatiivisesta asiakaspalautteesta lähtee nyt välitön heräte.
Uudistettu hakumoottori löytää tehokkaasti kohteesi lähellä toimivat yritykset.
Kartoituksessa käytetään apuna potentiaalisten ongelmien analyysi (POA) -menetelmää.
Ei lisää salasanoja tai käyttäjätunnuksia muistettavaksi - palvelun käyttäminen on nyt entistä vaivattomampaa.
Tulet työskentemään osana IT-tiimiämme tavoitteenasi ydinliiketoimintamme eli FIMX-palvelun kehittäminen
Kumppaniyritys voi nyt määritellä usein käyttämiään vakiotoimenpiteitä ja ottaa käyttöönsä tarvikerekisterin.
Olemme julkaisseet kattavan päivityspaketin FIMX:n pelastussuunnitelmaosioon. Suurin uudistus kohdistui viranomais- ja määräaikaistarkistuksiin.
FIMX-henkilökortti on suunnattu erityisesti kohteissa toimivien palveluntuottajien kohdevastaaville.
FIMX-palvelu osoitteessa https://m.fimx.fi/ uudistui
Toimiiko kohteesi jätehuolto? Mitä ovat jätelajikohtaiset kulut ja määrät? Ota kohteesi jätekulut hallintaan FIMX-OR omistajaraportoinnissa
Seuraa vikailmoituksesi tai huoltokutsusi etenemistä reaaliaikaisesti.
Rekisteröitymään ovat tervetulleita niin nykyiset FIMX-palvelun yritykset kuin täysin uudet toimijat. Rekisteröityminen on maksutonta
Jokaisesta palvelumme kohteesta on nyt saatavilla lämmön, sähkön ja veden kiinteistökohtaiset raportit - suoralla linkillä, ilman sisäänkirjautumista!