Useissa FIMX-palvelun kohteissa edellytetään kohteessa toimivilta (kohdevastaavat, sijaiset, päivystäjät jne.) jokin tilaajan (omistaja/manageri) hyväksymä tunniste, josta kukin kohteessa toimiva henkilö voidaan tunnistaa. FIMX-henkilökortti tarjoaa kätevän tavan tehdä tämä todennus ajasta ja paikasta riippumatta.
FIMX-henkilökortin aktivoit käyttöösi omista tiedoista. Mobiilissa, JULMOssa ja OR:ssä pääset omiin tietoihisi vasemman yläkulman kuvakkeesta (profiilikuva) tai PRO-liittymässä yläpalkin "Omat tiedot" -painikkeesta. Omaan FIMX-henkilökorttiisi pääset myös suoraan tästä.
FIMX-henkilökortti näkyy kohdevastaavalistoissa palvelusopimusten kohdevastaavilla, sekä ilmoituksen seuranta- ja käsittelysivuilla mobiilissa. Mikäli käyttäjä ei ole aktivoinut FIMX-henkilökorttiaan, näytetään kysymysmerkillinen anonyymikuva, josta klikkaamalla käyttäjältä (esim. kohdevastaava) voidaan pyytää FIMX-henkilökortin avaamista. Päätöksen aktivoinnista tekee kukin käyttäjä itse, eikä korttia voi aktivoida toisen puolesta. Käyttäjä voi sulkea aiemmin aktivoimansa FIMX-henkilökortin omista tiedoistaan milloin tahansa.
Aktivoidulla FIMX-henkilökortilla näkyy käyttäjän (itse lisäämän) kuvan lisäksi etu- ja sukunimi, sekä valinnaisesti käyttäjän syöttämä titteli. Lisäksi käyttäjän on halutessaan mahdollista näyttää omat asiakastyytyväisyysarvosanansa, sekä alueet (postinumerotarkkuus, yksittäisiä kohteita ei näytetä), joilla käyttäjä toimii kohdevastaavana. Kortilla näkyy myös henkilökohtainen QR-koodi, josta FIMX-henkilökortin saa avattua tai aktivoidun kortin tiedot tarkistettua.
Tarjoamme verkottuneen ympäristön avoimeen, reaaliaikaiseen toiminnanohjaukseen, sekä valmiit raportit tiedolla johtamiseen.
Uudistunut infotaulu raportoi myös jätteitä ja hoitaa varauksia.
Olemme avanneet FIMX OR -omistajaraportoinnin salkkutasolle täysin uuden raportin, josta omistaja, manageri ja isännöitsijä voivat seurata kohteidensa
Olemme päivittäneet FIMX:n tietosuojakäytännöt vastaamaan EU:n tietosuoja-asetusta (GDPR)
Hätätilanneohjeet kieliversioilla (fi,en,sv) kiinteistön käyttäjille.
Täysin uusi omistajien ja managerien työkalu paljastaa kielteisen kehityksen palvelun laadussa.
Laatu ei ole enää mielikuva vaan on oikeasti mitattavissa
Negatiivisesta asiakaspalautteesta lähtee nyt välitön heräte.
Uudistettu hakumoottori löytää tehokkaasti kohteesi lähellä toimivat yritykset.
Kartoituksessa käytetään apuna potentiaalisten ongelmien analyysi (POA) -menetelmää.
Ei lisää salasanoja tai käyttäjätunnuksia muistettavaksi - palvelun käyttäminen on nyt entistä vaivattomampaa.
Tulet työskentemään osana IT-tiimiämme tavoitteenasi ydinliiketoimintamme eli FIMX-palvelun kehittäminen
Kumppaniyritys voi nyt määritellä usein käyttämiään vakiotoimenpiteitä ja ottaa käyttöönsä tarvikerekisterin.
Olemme julkaisseet kattavan päivityspaketin FIMX:n pelastussuunnitelmaosioon. Suurin uudistus kohdistui viranomais- ja määräaikaistarkistuksiin.
FIMX-henkilökortti on suunnattu erityisesti kohteissa toimivien palveluntuottajien kohdevastaaville.
FIMX-palvelu osoitteessa https://m.fimx.fi/ uudistui
Toimiiko kohteesi jätehuolto? Mitä ovat jätelajikohtaiset kulut ja määrät? Ota kohteesi jätekulut hallintaan FIMX-OR omistajaraportoinnissa
Seuraa vikailmoituksesi tai huoltokutsusi etenemistä reaaliaikaisesti.
Rekisteröitymään ovat tervetulleita niin nykyiset FIMX-palvelun yritykset kuin täysin uudet toimijat. Rekisteröityminen on maksutonta
Jokaisesta palvelumme kohteesta on nyt saatavilla lämmön, sähkön ja veden kiinteistökohtaiset raportit - suoralla linkillä, ilman sisäänkirjautumista!