JULMO - sähköinen palvelupyyntö

12.09.2016

Saat palvelupyynnön jätettyäsi sähköpostiisi seurantaviestin, josta löytyvästä linkistä pääset reaaliaikaisesti seuraamaan ilmoituksesi käsittelyä. Jättäessäsi huoltokutsusi JULMOna pysyt ajan tasalla työn etenemisestä ja voit tarvittaessa linkin kautta kommentoida ilmoitustasi paitsi tekstin, myös kuvien ja muiden liitteiden avulla. Huolto voi kysyä sinulta tarkennuksia huoltopyyntösi, jolloin saat tiedon uudesta kommentista ilmoituksessasi. Kaikki tieto dokumentoituu ilmoituksen yhteyteen ja on reaaliaikaisena eri osapuolten tarkistettavissa.

Ilmoituksen valmistuessa saat kuittausviestin, jossa olevasta linkistä tarkistat tehdyt toimenpiteet ja pääset lähettämään ilmoituksesi uudelleen käsittelyyn, tai jättämään kokonaan uuden ilmoituksen, jos tämä on tarpeen. Omat ilmoitukset -listan kautta näet myös aiemmin jättämäsi ilmoitukset ja voit tarvittaessa aktivoida ne uudelleen.

Anna palautetta työn hoitamisesta

Kuittausviestissä on linkki, jonka avulla pystyt antamaan palautetta työpyynnön hoitamisesta. Palaute on helppo antaa napauttamalla viestissä ollutta hymiötä, joka parhaiten kuvaa omaa arviotasi ilmoituksen hoidosta.

Voit testata JULMOa demokohteellamme

Olemme avanneet esittelykohteen, jossa JULMOa voi testata. Käsittelemme testi-ilmoitukset läpi prosessin aivan kuin oikeassa vikatilanteessa. Ainoa erotus on, että tekijä ei fyysisesti ilmesty kohteeseen vikaa korjaamaan, eikä ilmoitus häiritse kenenkään kumppanimme toiminnanohjausta. Seuranta- ja kuittausviestit tulevat aivan kuin oikeasssa huoltopyynnössä. Testaa JULMOA tästä.

Jokaisen palvelumme kohteen JULMO-lomakkeen asetukset ovat asiakkaan itsensä räätälöitävissä (näkyykö lemmikkieläinvalinta, mikä on yleisavaimen oletusasetus, kenelle palveluntuottajalle uusi ilmoitus ohjataan etc.)

 

 

 

Jaa

Uutiset

Läpinäkyvyyttä palvelutuotantoon

23.04.2019

Negatiivisesta asiakaspalautteesta lähtee nyt välitön heräte.

Töihin meille?

23.04.2019

Haemme Ohjelmistosuunnittelijaa vakituiseen työsuhteeseen.

Infotaulu ja huoltopyyntö kiinteistön väreissä

29.01.2019

Uudistunut infotaulu raportoi myös jätteitä ja hoitaa varauksia.

Vertaile alueesi palveluntuottajia

23.01.2019

Uudistettu hakumoottori löytää tehokkaasti kohteesi lähellä toimivat yritykset.

Riskikartoitus osana pelastussuunnitelmaa!

14.05.2018

Kartoituksessa käytetään apuna potentiaalisten ongelmien analyysi (POA) -menetelmää.

Tunnistaudu Google-, Facebook- tai Microsoft-tililläsi!

01.04.2018

Ei lisää salasanoja tai käyttäjätunnuksia muistettavaksi - palvelun käyttäminen on nyt entistä vaivattomampaa.

GDPR - EU:n tietosuoja-asetus (EU2016/679)

28.03.2018

Olemme päivittäneet FIMX:n tietosuojakäytännöt vastaamaan EU:n tietosuoja-asetusta (GDPR)

Vakioidut toimenpiteet ja tarvikerekisteri

23.01.2018

Kumppaniyritys voi nyt määritellä usein käyttämiään vakiotoimenpiteitä ja ottaa käyttöönsä tarvikerekisterin.

JULPE uudistui - viranomais- ja määräaikaistarkastukset digiaikaan!

17.01.2018

Olemme julkaisseet kattavan päivityspaketin FIMX:n pelastussuunnitelmaosioon. Suurin uudistus kohdistui viranomais- ja määräaikaistarkistuksiin.

FIMX-henkilökortti

01.07.2017

FIMX-henkilökortti on suunnattu erityisesti kohteissa toimivien palveluntuottajien kohdevastaaville.

Liittymä uudistuu - räätälöi oma yläpalkkisi!

09.02.2017

FIMX-palvelu osoitteessa https://m.fimx.fi/ uudistui

Jäteraportointi

22.09.2016

Toimiiko kohteesi jätehuolto? Mitä ovat jätelajikohtaiset kulut ja määrät? Ota kohteesi jätekulut hallintaan FIMX-OR omistajaraportoinnissa

Digitaalista kiinteistötiedolla johtamista!

12.09.2016

Tarjoamme verkottuneen ympäristön avoimeen, reaaliaikaiseen toiminnanohjaukseen, sekä valmiit raportit tiedolla johtamiseen.

JULMO - sähköinen palvelupyyntö

12.09.2016

Seuraa vikailmoituksesi tai huoltokutsusi etenemistä reaaliaikaisesti.

FIMX - Kumppanipalvelu

12.09.2016

Rekisteröitymään ovat tervetulleita niin nykyiset FIMX-palvelun yritykset kuin täysin uudet toimijat. Rekisteröityminen on maksutonta

Ovatko kiinteistösi kulutustiedot FIMX:ssä?

12.09.2016

Jokaisesta palvelumme kohteesta on nyt saatavilla lämmön, sähkön ja veden kiinteistökohtaiset raportit - suoralla linkillä, ilman sisäänkirjautumista!