FIMX Kumppani

22.09.2016

Kumppani on FIMX Palvelussa toimiva yritys. Tämä voi olla niin palveluntuottaja, manageri, omistaja kuin asunto-osakeyhtiö. Kumppani pääsee itse hallinnoimaan omia käyttäjiään ja yrityksensä yhteys- ja laskutustietoja.  Kumppani on mahdollista liittää FIMX Palvelussa kohteille, jolloin samoilla käyttöoikeuksilla käyttäjän on mahdollista saada oikeuksia useammankin asiakkaamme kohteille. Kumppanilla on mahdollisuus saada käsittelemistään ilmoituksista annetut asiakasarviot ja näin suoraan asiakaspalautetta, myös sanallisesti. Kumppanin on myös mahdollisuus vastaanottaa työpyyntöjä Kumppani-JULMOina palvelun kautta mihin tahansa osoitteeseen ja käsitellä myös ne FIMX palvelussa. FIMX palvelun käyttö ei edellytä laitehankintoja tai asennuksia, vaan se on käytettävissä millä tahansa laitteella, myös mobiilisti.

 

Kumppani saa käyttöönsä oman Kumppanisivun, jonka kautta tarjoamme:

  • mahdollisuuden ylläpitää omat yhteys- ja laskutustiedot sekä mm. yrityksen logon
  • mahdollisuuden ylläpitää omaa yhteistyökumppaniverkostoaan 
  • mahdollisuuden määritellä millä alueella Kumppani toimii ja minkä vastuualueiden palveluita Kumppani tarjoaa
  • linkin, jonka kautta Kumppani voi vastaanottaa tilauksia palvelumme kautta mihin tahansa osoitteeseen Suomessa
  • ilmoituksista annetut asiakasarviot
  • mahdollisuuden pyytää omistajuutta omistamiinsa kohteisiin

Kumppanille on mahdollista jättää Kumppani-JULMO, joka on ilmoittajan ja hänen valitsemansa Kumppanin välinen ilmoitus. Kumppani-JULMOn voi jättää joko yrityksen tarjoaman Kumppanisivulta löytyvän linkin kautta tai JULMO-hausta valitulle palveluntarjoajalle, Kumppanille. Osoitteeksi käyvät kaikki osoitteet Suomessa. Kumppani määrittelee itse millä alueilla se on löydettävissä haulla ja mitkä vastuualueet näkyvät Kumppanin yhteydessä. Kumppani-JULMOsta tulee ilmoitus Kumppanin itse määrittelemille henkilöille ja Kumppani pääsee käsitelemään ilmoituksen palvelussamme. Ilmoittaja saa sähköpostiinsa oman seurantalinkin, jonka kautta on mahdollista seurata ja kommentoida Kumppani-JULMOn etenemistä reaaliajassa. Työn valmistuttua hän voi antaa arvionsa tehdystä työstä. Tämä arvio näkyy Kumppanisivujen Asiakasarvioissa. Voit kokeilla Kumppani-JULMOa tilaajan silmin tästä.

Kumppani saa asiakasarvioita, joissa asiakkaan on mahdollista antaa ilmoituksestaan yleisarvio sekä työn kestosta ja sen laadusta neliportaisella hymiöasteikolla. Tämän lisäksi heidän on mahdollista antaa sanallinen arvio tehdystä työstä. Arvioita on mahdollista antaa Kumppani-JULMOjen lisäksi myös palvelussamme oleville kohteille jätetyistä ilmoituksista. Voit kokeilla myös tätä kohteelle ja sen tietylle vastuualueelle ja sitä hoitavalle Kumppanille menevää JULMOa tästä.

Kumppanipalvelua käyttäville omistajille ja asunto-osakeyhtiöille tarjoamme Omistajaraportoinnin, joka auttaa heitä seuraamaan mm. kohteen palveluntuotannon laatua, kulutuksia, toimenpiteitä. Omistajaraportoinnista raportit ovat saatavilla paitsi nettisivuna myös PDF- ja xls-raportteina.

Rekisteröityminen Kumppaniksi

Kerromme myös mielellämme lisää, otathan yhteyttä meihin osoitteella info@fimx.fi

 

Jaa

Uutiset

Riskikartoitus osana pelastussuunnitelmaa!

14.05.2018

Kartoituksessa käytetään apuna potentiaalisten ongelmien analyysi (POA) -menetelmää.

Ohjelmistokehittäjä, tule meille töihin!

02.05.2018

Haemme ohjelmistokehittäjiä vahvistamaan kehitystiimiämme.

GDPR - EU:n tietosuoja-asetus (EU2016/679)

28.03.2018

Olemme päivittäneet FIMX:n tietosuojakäytännöt vastaamaan EU:n tietosuoja-asetusta (GDPR)

Infotaulu kohteen sähköiseen tiedottamiseen

07.02.2018

Seuraa infotaulua porrasnäytöltä tai reaaliajassa omalta laitteeltasi

Vertaile alueesi palveluntuottajia uudessa JULMO-haussa!

24.01.2018

Jokaisella kumppaniyrityksellä on nyt oma erillinen kumppanisivu

Vakioidut toimenpiteet ja tarvikerekisteri

23.01.2018

Kumppaniyritys voi nyt määritellä usein käyttämiään vakiotoimenpiteitä ja ottaa käyttöönsä tarvikerekisterin.

JULPE uudistui - viranomais- ja määräaikaistarkastukset digiaikaan!

17.01.2018

Olemme julkaisseet kattavan päivityspaketin FIMX:n pelastussuunnitelmaosioon. Suurin uudistus kohdistui viranomais- ja määräaikaistarkistuksiin.

Asiakastyytyväisyyden reaaliaikainen seuranta

30.10.2017

Negatiivisesta asiakaspalautteesta heräte kohteen managerille/isännöitsijälle.

Tunnistaudu Google-, Facebook- tai Microsoft-tililläsi!

16.08.2017

Ei lisää salasanoja tai käyttäjätunnuksia muistettavaksi - palvelun käyttäminen on nyt entistä vaivattomampaa.

FIMX-henkilökortti

01.07.2017

FIMX-henkilökortti on suunnattu erityisesti kohteissa toimivien palveluntuottajien kohdevastaaville.

Liittymä uudistuu - räätälöi oma yläpalkkisi!

09.02.2017

FIMX-palvelu osoitteessa https://m.fimx.fi/ uudistui

Jäteraportointi

22.09.2016

Toimiiko kohteesi jätehuolto? Mitä ovat jätelajikohtaiset kulut ja määrät? Ota kohteesi jätekulut hallintaan FIMX-OR omistajaraportoinnissa

Digitaalista kiinteistötiedolla johtamista!

12.09.2016

Tarjoamme verkottuneen ympäristön avoimeen, reaaliaikaiseen toiminnanohjaukseen, sekä valmiit raportit tiedolla johtamiseen.

JULMO - sähköinen palvelupyyntö

12.09.2016

Seuraa vikailmoituksesi tai huoltokutsusi etenemistä reaaliaikaisesti.

FIMX - Kumppanipalvelu

12.09.2016

Rekisteröitymään ovat tervetulleita niin nykyiset FIMX-palvelun yritykset kuin täysin uudet toimijat. Rekisteröityminen on maksutonta

Ovatko kiinteistösi kulutustiedot FIMX:ssä?

12.09.2016

Jokaisesta palvelumme kohteesta on nyt saatavilla lämmön, sähkön ja veden kiinteistökohtaiset raportit - suoralla linkillä, ilman sisäänkirjautumista!